“Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” aicina darbā ārējo sakaru organizatoru/sabiedrisko attiecību speciālistu

Pašvaldību kopīgā iestāde “Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” aicina darbā ārējo sakaru organizatoru/sabiedrisko attiecību speciālistu (uz darbinieka prombūtnes laiku).
Amata mērķis
• Nodrošināt kvalitatīvu iestādē “Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” (turpmāk – Iestāde) darbību informācijas, reklāmas, ārējo sakaru un sabiedrisko attiecību jautājumos.
Galvenie amata pienākumi
• plānot, vadīt un koordinēt Iestādes sabiedriskās attiecības (sagatavot preses relīzes, sadarboties ar masu medijiem, administrēt Iestādes sociālo tīklu profilus, uzturēt Iestādes mājas lapu);
• nodrošināt lietišķu Iestādes ārējo komunikāciju ar potenciālajiem investoriem, Rēzeknes SEZ komercsabiedrībām, sadarbības partneriem, pašvaldību un valsts institūcijām latviešu, angļu un krievu valodās;
• nodrošināt informācijas apkopošanu, sagatavošanu, kā arī informācijas materiālu izstrādi atbilstoši klientu pieprasījumam un iestādes vajadzībām latviešu, angļu un krievu valodā;
• nodrošināt pasākumu t.sk. delegāciju vizīšu, potenciālo investoru vizīšu, semināru, apmācību, konferenču un citu pasākumu organizāciju un norisi;
pārstāvēt, prezentēt un reklamēt iestādi dažāda mēroga pasākumos Latvijā un ārvalstīs t.sk. investoru vizītēs, izstādēs, konferencēs, semināros u.c.
Prasības pretendentam:
• pabeigta otrā līmeņa augstākā izglītība;
• vēlama darba pieredze ārējo sakaru organizatora/ sabiedrisko attiecību speciālista amatā;
• zināšanas un pieredze protokola un lietišķās etiķetes pielietošanā starppersonu saskarsmē multikulturālā vidē;
• analītiskā domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• teicamas lietišķās komunikācijas, prezentāciju un organizatoriskās prasmes;
• spēja strādāt komandā;
• spēja ātri novērtēt situāciju un pieņemt pamatotus lēmumus, noteikt prioritātes, ievērot termiņus;
• labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku t.sk. mājaslapas administrēšanā;
• valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, krievu un angļu valodas zināšanas augstākajā līmeni, vēlamas citu svešvalodu zināšanas;
• B kategorijas vadītāja apliecība un vismaz 2 gadu automašīnas vadīšanas pieredze.
Piedāvājam:
• dinamisku, atbildīgu darbu;
• profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;
• darbu starptautiskā un multikulturālā vidē;
• apmācības profesionālajai pilnveidei;
• iespējas strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā.
Pieteikumu un CV ar norādi „Ārējo sakaru organizators” līdz 2018. gada 1.oktobrim sūtīt elektroniski uz e-pastu office@rsez.lv vai pastu Rēzeknes SEZ pārvaldei, Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne, LV-4601 (vai iesniegt personīgi Rēzeknes SEZ pārvaldes birojā, Atbrīvošanas aleja 93, 222. kabinetā).
Darbu iespējams uzsākt 2018. gada 15.oktobrī.
Tālrunis uzziņām: 646 25941 vai 24428646, e-pasts: office@rsez.lv

Click to listen highlighted text!