Tehniski radošās darbnīcas Sakstagala skolēniem

Lai padarītu mācību procesu krāsaināku, interesantāku un aizraujošāku, Sakstagala Jāņa Klīdzēja pamatskolā 1.-9. klašu skolēniem ESF projekta "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai" (projekta Nr. 8.3.2.2/16/I/001) ietvaros, SIA “Aspired” organizēja vairāku stundu aktivitātes, kurās skolēniem tika dota iespēja darboties tehniski radošajās darbnīcās.
1., 2. klases skolēni izveidoja savu flaberi, kas ir īpatnējas konsistences, mīksts veidojums dažādās krāsās. Viņi to ar lielu lepnumu dažādi staipīja un mīcīja visas dienas garumā. Raķešbūves darbnīcā 3. klases skolēni izgatavoja savu kosmisko raķeti, kas, izmantojot gaisa plūsmas principu, tika pacelta gaisā. Vislielākais prieks bija par divu raķešu tālo un augsto lidojumu pāri skolas jumtam. 4. klases skolēni vairāk uzzināja par dažādiem gaismas avotiem un izgatavoja savu laternu, kurā tika iestrādāta LED diode. Izgatavoto LED laternu katrs dalībnieks ņema līdzi uz mājām, lai dāvātu prieku sev vai kādam ģimenes loceklim.
Seno ieroci katapultu, ko izmantoja, lai aizšautu lādiņu lielā attālumā, neizmantojot sprāgstvielas, darbnīcās gatavoja 5. un 6. klases skolēni. Pēc nodarbības viņi centās lodīti ieraidīt pēc iepējas tālāk un precīzāk, savācot lielāko punktu skaitu.
Tehniski radošā darbnīca "Cālis kapsulā" ir aktivitāte kosmonautikas jomā, un tās laikā 7.-9. klašu skolēni no “nopirktajiem” par noteiktu summu piedāvātajiem materiāliem izgatavoja tādu kapsulu, kurā ielikta jēla ola - astronauts atgriežas uz Zemes dzīvs un vesels. Kapsulas uzdevums ir ne tikai pasargāt olu - astronautu, bet braucot nogādāt to drošākā vietā olas - astronauta izkāpšanai uz Zemes. Skolēni izmantoja savu radošo izdomu, dzīves pieredzi, komandas un sacensību garu.
Tas bija izzinošs un reizē gudri izklaidējošs pasākums skolēniem, lai viņiem veicinātu interesi par fiziku, ķīmiju, aerodinamiku,eksperimentiem.
 
Direktores vietniece izglītības jomā Anita Cercene
Foto Anita Cercene
20180417_090251 20180417_094149 20180417_100254 20180417_104841 20180417_110624 IMG_0821
 
 

Click to listen highlighted text!