RSEZ aicina darbā biroja administratoru (uz noteiktu laiku)

Pašvaldību kopīgā iestāde „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” izsludina atklātu konkursu uz biroja administratora amatu (uz noteiktu laiku)

Atalgojums – 1062,00 eiro (pirms nodokļu nomaksas).

Principal duties:

  • organizēt un vadīt iestādes arhīva darbu (nodrošināt dokumentu uzkrāšanu, saglabāšanu, nodošanu/pieņemšanu arhīvā u.c.);
  • noteikt dokumentu glabāšanas termiņus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
  • veikt dokumentu izvērtēšanu un atlasi ilglaicīgai un pastāvīgai glabāšanai, veikt dokumentu aprakstīšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • veikt dokumentu izvērtēšanu un atlasi iznīcināšanai, t.sk., saskaņot dokumentu iznīcināšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • izstrādāt arhīva dokumentus (klasifikatorus, lietu nomenklatūru, instrukcijas u.c.);
  • organizēt iestādes biroja informācijas apriti;
  • kārtot iestādes lietvedību (pieņemt, pārbaudīt, reģistrēt, klasificēt, nosūtīt, uzskaitīt un glabāt saņemtos un nosūtāmos dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām un lietu nomenklatūrai);
  • veikt izziņu, dokumentu norakstu, izrakstu, kopiju izsniegšanu;
  • gatavot pārvaldes (organizatoriskos, rīkojuma, sarakstes, izziņu un pārskatu, personāla) dokumentus atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  • pārbaudīt citu darbinieku sagatavoto dokumentu projektu atbilstību dokumentu noformēšanas ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām;
  • kontrolēt dokumentos norādīto izpildes termiņu ievērošanu;
  • izstrādāt iestādes lietvedības reglamentējošos normatīvos aktus un dokumentus atbilstoši ārējo normatīvo aktu prasībām;
  • organizēt un saskaņot iestādes sēdes;
  • protokolēt iestādes sēžu norisi;

gatavot personāla dokumentus (rīkojumus, amatu aprakstus, darba līgumus, atvaļinājumu grafikus u.c.);

  • uzturēt darbinieku personas lietas;
  • organizēt ikgadējo novērtēšanu atbilstoši iestādes Amatpersonu un darbinieku darba izpildes novērtēšanas kārtībai;
  • organizēt konkursus uz vakantajiem amatiem iestādē;
  • nodrošināt biroja saimniecisko un tehnisko apgādi (krājumi, inventārs, pakalpojumi);
  • gatavot līgumus (saimnieciskos), kontrolēt to izpildi;
  • organizēt inventāra un dienesta automobiļa apkopes un remontu;
  • etc.

Requirements for applicants:

  • higher education;
  • vēlama darba pieredze dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā vismaz 1 gads;
  • vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības institūcijā;
  • zināšanas dokumentu un arhīvu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • zināšanas personāla lietvedības reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • zināšanas darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • national language skills at the highest level;
  • angļu valodas zināšanas amata uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā;
  • the ability to work with computer programs and office equipment;
  • labas komunikācijas prasmes, precizitāte un atbildības sajūta;
  • zināšanas par lietišķo etiķeti;
  • ability to work independently, plan and organize;
  • Category B driving licence.

Documents to be submitted:

  • description of the professional activity (CV);
  • letter of motivation;
  • copies of documents certifying education;
  • in the case of law, a document certifying the knowledge of the official language to the extent necessary for the performance of his duties.

The application documents must be submitted or provided by: 2023. gada 30. oktobrim: pa pastu ierakstītā vēstulē, sūtot uz adresi: Pašvaldību kopīgā iestāde „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde”, Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne, LV-4601 (pasta zīmogs 2023. gada 30. oktobris); personīgi slēgtā aploksnē pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” 222. kabinetā; elektroniski (parakstot ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi: office@rsez.lv. Uz aploksnes vai e-vēstules sadaļā „Temats” jābūt norādei „Pieteikums konkursam uz pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” biroja administratora amatu”.

A tender by-law may be found in the website of the local authority “Rēzekne Special Economic Zone Administration” www.rsez.lv “vacancies” in the website.

Contact person for the receipt of more detailed information – Santa Kuzncova, Deputy manager of the “Rēzekne Special Economic Zone Board” of the local government institution, tel. 24428646.

The personal data specified in the application documents of the local authority “Rēzekne Special Economic Zone Administration” shall be processed in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and the free movement of such data and repealing Directive 95/46 EC (General Data Protection Regulation) with a view to ensuring the progress of the selection competition. The controller is municipal Joint Authority “Administration of the Rēzekne Special Economic Zone”, registration No 90009259543, registered office: Liberation alley 93, Rezekne. Additional information on the processing of personal data is found in municipal Joint Institutions “Rēzekne Special Economic Zone Administration” on the website www.rsez.lv., under “Privacy Policy”.

Click to Listen highlighted Text!