RSEZ aicina darbā biroja administratoru (uz noteiktu laiku)

Pašvaldību kopīgā iestāde „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” izsludina atklātu konkursu uz biroja administratora amatu (uz noteiktu laiku)

Atalgojums – 1062,00 eiro (pirms nodokļu nomaksas).

Galvenie pienākumi:

  • organizēt un vadīt iestādes arhīva darbu (nodrošināt dokumentu uzkrāšanu, saglabāšanu, nodošanu/pieņemšanu arhīvā u.c.);
  • noteikt dokumentu glabāšanas termiņus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
  • veikt dokumentu izvērtēšanu un atlasi ilglaicīgai un pastāvīgai glabāšanai, veikt dokumentu aprakstīšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • veikt dokumentu izvērtēšanu un atlasi iznīcināšanai, t.sk., saskaņot dokumentu iznīcināšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • izstrādāt arhīva dokumentus (klasifikatorus, lietu nomenklatūru, instrukcijas u.c.);
  • organizēt iestādes biroja informācijas apriti;
  • kārtot iestādes lietvedību (pieņemt, pārbaudīt, reģistrēt, klasificēt, nosūtīt, uzskaitīt un glabāt saņemtos un nosūtāmos dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām un lietu nomenklatūrai);
  • veikt izziņu, dokumentu norakstu, izrakstu, kopiju izsniegšanu;
  • gatavot pārvaldes (organizatoriskos, rīkojuma, sarakstes, izziņu un pārskatu, personāla) dokumentus atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  • pārbaudīt citu darbinieku sagatavoto dokumentu projektu atbilstību dokumentu noformēšanas ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām;
  • kontrolēt dokumentos norādīto izpildes termiņu ievērošanu;
  • izstrādāt iestādes lietvedības reglamentējošos normatīvos aktus un dokumentus atbilstoši ārējo normatīvo aktu prasībām;
  • organizēt un saskaņot iestādes sēdes;
  • protokolēt iestādes sēžu norisi;

gatavot personāla dokumentus (rīkojumus, amatu aprakstus, darba līgumus, atvaļinājumu grafikus u.c.);

  • uzturēt darbinieku personas lietas;
  • organizēt ikgadējo novērtēšanu atbilstoši iestādes Amatpersonu un darbinieku darba izpildes novērtēšanas kārtībai;
  • organizēt konkursus uz vakantajiem amatiem iestādē;
  • nodrošināt biroja saimniecisko un tehnisko apgādi (krājumi, inventārs, pakalpojumi);
  • gatavot līgumus (saimnieciskos), kontrolēt to izpildi;
  • organizēt inventāra un dienesta automobiļa apkopes un remontu;
  • u.c.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība;
  • vēlama darba pieredze dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā vismaz 1 gads;
  • vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības institūcijā;
  • zināšanas dokumentu un arhīvu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • zināšanas personāla lietvedības reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • zināšanas darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  • angļu valodas zināšanas amata uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā;
  • prasme strādāt ar datorprogrammām un biroja tehniku;
  • labas komunikācijas prasmes, precizitāte un atbildības sajūta;
  • zināšanas par lietišķo etiķeti;
  • spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt;
  • B kategorijas vadītāja apliecība.

Iesniedzamie dokumenti:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • motivācijas vēstule;
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • likumā noteiktajā gadījumā, dokuments, kas apliecina valsts valodas zināšanas tādā apjomā, kāds nepieciešams amata pienākumu veikšanai.

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz vai jānodrošina tā iesūtīšana līdz 2023. gada 30. oktobrim: pa pastu ierakstītā vēstulē, sūtot uz adresi: Pašvaldību kopīgā iestāde „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde”, Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne, LV-4601 (pasta zīmogs 2023. gada 30. oktobris); personīgi slēgtā aploksnē pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” 222. kabinetā; elektroniski (parakstot ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi: office@rsez.lv. Uz aploksnes vai e-vēstules sadaļā „Temats” jābūt norādei „Pieteikums konkursam uz pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” biroja administratora amatu”.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” mājaslapā www.rsez.lv sadaļā „Vakances”.

Kontaktpersona detalizētākas informācijas saņemšanai – pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” pārvaldnieces vietniece Santa Kuzņecova, tālr. 24428646.

Pašvaldību kopīgā iestāde „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” pieteikuma dokumentos norādītos personas datus apstrādās atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) noteiktajām prasībām ar nolūku nodrošināt atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir pašvaldību kopīgā iestāde „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde”, reģistrācijas Nr.90009259543, juridiskā adrese: Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne. Papildus informācija par personas datu apstrādi atrodama pašvaldību kopīgās iestādes „Rēzeknes speciālās ekonomiskās zonas pārvalde” mājaslapā www.rsez.lv. sadaļā „Privātuma politika”.

Click to listen highlighted text!