Rēzeknes novada pašvaldība aicina darbā vadītāja vietnieku saimnieciskajos jautājumos Nautrēnu apvienībā

12.09.2025

Iedzīvotājiem

Rēzeknes novada pašvaldības Nautrēnu apvienības pārvalde (reģ. Nr. 40900027430) aicina darbā vadītāja vietnieku saimnieciskajos jautājumos.

Amata kandidātiem jāatbilst šādām prasībām:

  • augstākā izglītība, tehniskā vai inženierzinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • vismaz 3 gadu darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
  • nepieciešamas plašas normatīvo aktu zināšanas un spēja tajos orientēties, kā arī prasme veikt tiesību aktu analīzi un piemērošanu;
  • jāpārzina pašvaldības darbība, tās organizatoriskā struktūra un pārvaldes sistēma;
  • racionāla darba organizācijas prasme, sistematizācijas prasme, spēja identificēt kļūdas un nekavējoties tās novērst;
  • prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas;
  • labas datorlietošanas prasmes (programmas MS Word, Excel);
  • prasme strādāt ar elektroniskajām vadības sistēmām, e-pastu;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • labas komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt komandā;
  • spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu;
  • iniciatīva, analītiska domāšana, spēja konstatēt problēmu un piedāvāt tās risināšanas variantus;
  • augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte;
  • nevainojama reputācija.

Pamatdarba atalgojums vadītāja vietniekam saimnieciskajos jautājumos — 1800,00 EUR pārbaudes laikā, pēc pārbaudes laika — atbilstoši novērtējumam.

Amata kandidāti līdz 2025. gada 26. septembra plkst. 16.30 ar norādi "Konkursam uz Nautrēnu apvienības pārvaldes vadītāja vietnieka saimnieciskajos jautājumos amatu" nosūta uz e-pastu nautrenuapvieniba@rezeknesnovads.lv, iesniedz Nautrēnu apvienības pārvaldes lietvedei Ilzeskalna pagastā, vai nosūta pa pastu (adrese: “Pagastmāja”, Rogovka, Nautrēnu pagasts, Rēzeknes novads, LV-4652) šādus dokumentus:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • motivācijas vēstule;
  • izglītību un darba pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas;
  • pieteikuma anketa.

Kontaktinformācija: Arvīds Dunskis, Nautrēnu apvienības pārvalde vadītājs Arvīds Dunskis, tālr. 28378899.

Kandidātu izvērtēšana tiek uzsākta ne vēlāk kā 3 (trīs) dienas pēc dokumentu iesniegšanas termiņa beigām.

Konkurss tiek organizēts divās kārtās. Pirmajā kārtā konkursa komisija izvērtē amata kandidātu iesniegtos dokumentus. Uz otro kārtu — amata kandidātu teorētisko un praktisko zināšanu pārbaudi un darba interviju — tiek uzaicināti tie amata kandidāti, kuru iesniegtie dokumenti atbilst konkursa nolikumā izvirzītajām prasībām.

Click to listen highlighted text!