Vieglajā valodā par projektu “Publiskās ārtelpas attīstība Rēzeknes novada Ančupānu kartodromā”

Rēzeknes novada pašvaldība īsteno projektu, lai labiekārtotu Ančupānu kartodroma teritoriju un izveidotu modernu aktīvās atpūtas parku.
Projekta izmaksas ir 1 337 484,13 EUR. No šīs summas Eiropas Reģionālās attīstības fonds sniedz 800 000,00 EUR, bet pašvaldība — 537 484,13 EUR.
Projekta īstenošanas laiks: no 03.09.2024. līdz 30.09.2026.
Projekta ietvaros tiks veikti šādi darbi:
- Atjaunos asfalta segumu un izbūvēs jaunus posmus.
- Izbūvēs gājēju celiņus.
- Izveidos asfaltētu velotrasi ar skeitparka zonu.
- Labiekārtos teritoriju aktīvai atpūtai, izveidojot:
- Virvju trasi;
- Aktīvās atpūtas laukumu, rotaļu laukumu bērniem;
- Atpūtas zonu ar soliņiem, galdiem un citiem labiekārtojuma elementiem.
- Uzstādīs apgaismojumu un videonovērošanas sistēmu.
- Izbūvēs ūdensapgādes tīklu, elektrotīklu un kanalizāciju.
- Izvietos dažādus izzinošus, izglītojošus un interaktīvus objektus, kas palīdz attīstīt emocijas un sajūtas.
Ja jums ir jautājumi, sazinieties ar projekta vadītāju Liānu Runču, rakstiet uz e-pastu liana.runca@rezeknesnovads.lv vai zvaniet 64607203.