Noslēgušies tiešsaistes semināri jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem

10.11.2021

Uzņēmējdarbība

Digitālajam laikmetam gatava Eiropa - tā ir viena no svarīgākajām Eiropas Savienības prioritātēm, tāpēc Europe Direct Austrumlatgalē šoruden rīkoja tiešsaistes semināru ciklu topošajiem un jaunajiem uzņēmējiem “Kā uzsākt un attīstīt savu biznesu krīzes laikā?”. Vebināriem pieslēdzās vairāk nekā simts dalībnieki, taču arī visiem pārējiem interesentiem ir iespēja noskatīties vebināru ierakstus Europe Direct Austrumlatgalē Youtube kontā.

Lai nodrošinātu taisnīgu, atvērtu un drošu digitālo vidi, Eiropas Komisija apstiprinājusi digitālā tirgus stratēģiju, kas balstīta uz trim pamatiem: visā Eiropā nodrošināt patērētājiem un uzņēmumiem labāku piekļuvi digitālajām precēm un pakalpojumiem, radīt piemērotus apstākļus digitālo tīklu un pakalpojumu attīstībai un maksimāli palielināt digitālās ekonomikas izaugsmes potenciālu. Balstoties uz šīm vadlīnijām, arī tika izvēlēti vebināru temati: par biznesa uzsākšanu digitālajā laikā, biznesa plāna rakstīšanu, sava biznesa attīstīšanu šodienas digitālajā vidē, kā arī par to, kā maksimāli efektīvi izmantot interneta iespējas un instrumentus jeb kā pacelt biznesu nākamajā līmenī.

Tiešsaistes seminārus vadīja Dr. Tatjana Boguševiča – biznesa konsultante, mārketinga eksperte un uzņēmēja ar starptautisku pieredzi. Programmu “Start Strong” un “Latvian Entrepreneurs of Tomorrow” dibinātāja, šobrīd mārketinga direktore Frankfurtes Metropolitan skolā.

Savukārt kā vieslektori vebināros piedalījās uzņēmēji, kuru vārdi biznesa pasaulē rakstīti ar lielajiem burtiem: Artūrs Geisari – uzņēmējs, investors, biznesa konsultants ar 18 gadu pieredzi, kurš piesaistījis vairāk nekā 56 miljonu EUR lielas investīcijas 1000+ mazos un vidējos uzņēmumos Baltijas valstīs un Polijā. Savu pieredzi pastāstīja arī Olga Troicina – biznesa koučs, strādājusi par finanšu direktori “Coca-Cola HBC” un “Unison Trading Logistika”. Bērnu YouTube kanāla “Ты можешь все” dibinātāja, kā arī Jūrmalas picērijas “Delimare” īpašniece.

Kā uzsvēra lektori, mūsdienās nevienam nav nedz laika, nedz intereses, tāpēc par savu ideju vai produktu ir jāspēj pārliecināt dažu minūšu laikā. Turklāt īpašnieks ir uzņēmuma seja jeb galvenā reklāma: “Ja pasaka “Tesla”, visiem nāk prātā Īlons Masks. Uzņēmumi kļūst arvien personalizētāki, un īpašniekam ir jābūt kā brendam, kas parāda uzņēmuma labākās vērtības,” pastāstīja Tatjana Boguševiča. Tāpat lektore atgādināja, ka nav svarīgi, kāda veida uzņēmējdarbībai cilvēks pievēršas un cik lielu izrāvienu ir gatavs panākt - galvenais, lai šis darbs sniedz iespēju dzīvot labu, piepildītu dzīvi un būt laimīgam.

Vebināru ieraksti:

Madara Bērtiņa,
ED Austrumlatgalē vadītājas asistente

Click to listen highlighted text!