Par klātienē pieejamajiem pakalpojumiem ārkārtējās situācijas laikā

Ievērojot Ministru kabineta noteikumus, ārkārtējās situācijas laikā Rēzeknes novada pašvaldības iestādes iespēju robežās strādās attālināti. Pašvaldībai adresētus sūtījumus var atstāt pastkastītē pie ārdurvīm. Ja nepieciešama tikšanās klātienē, to jāpiesaka, zvanot vai rakstot e-pasta vēstuli attiecīgajam speciālistam.

Pakalpojumi, ko ar iepriekšēju pieteikšanos arī ārkārtējās situācijas laikā var saņemt klātienē Rēzeknes novada pašvaldībā:

  • Izziņa par personas dzīvesvietu, tai skaitā:
    1) par personas esošo deklarēto vai reģistrēto dzīvesvietu (adresi) Rēzeknes novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;
    2) par mirušas personas pēdējo deklarēto vai reģistrēto dzīvesvietu (adresi) Rēzeknes novada pašvaldības administratīvajā teritorijā.
    Lai šo pakalpojumu varētu saņemt klātienē, iepriekš jāpiesakās pa tālruni 64607223 vai e-pastu laura.ievina@rezeknesnovads.lv
  • Dzīvesvietas deklarēšana, ja jaunā dzīvesvieta ir Rēzeknes novada teritorijā un persona to nevar veikt pati elektroniski portālā www.latvija.lv
    Lai šo pakalpojumu varētu saņemt klātienē, iepriekš jāpiesakās pa tālruni 64607223 vai e-pastu laura.ievina@rezeknesnovads.lv
  • Par dzīvesvietas deklarēšanas iespējām un izziņu saņemšanu pagastos, lūgums interesēties attiecīgajā pagasta pārvaldes lietvedībā.
  • Rēzeknes novada Dzimtsarakstu nodaļas pakalpojumi, kuri apmeklētājiem tiek nodrošināti klātienē, iepriekš sazinoties ar dzimtsarakstu nodaļas darbinieku, ir dzimšanas fakta un  miršanas fakta reģistrēšana. Iesniegumus atkārtotām dzimšanas, miršanas, laulības apliecībām vai izziņām no dzimšanas, miršanas, laulību reģistriem var iesniegt elektroniski vai telefoniski, sazinoties pa tālruni  64607178 vai 28343617. Elektroniski var iesniegt iesniegumu arī par daudzvalodu veidlapu izsniegšanu, papildinājuma vai labojuma veikšanu civilstāvokļa aktu reģistra ierakstā, iesniegt iesniegumus laulību reģistrācijai, kuru elektroniski parakstījuši abi iesniedzēji.

Finanšu un grāmatvedības nodaļas pakalpojumus ārkārtējās situācijas laikā klātienē saņemt nevarēs, arī kase, kas atrodas pašvaldības ēkā, Atbrīvošanas alejā 95A, Rēzeknē, ārkārtējās situācijas laikā apmeklētājus neapkalpos. Par norēķinu iespējām pagastos, lūgums interesēties attiecīgajā pagasta pārvaldē.

Viļānu apvienības pārvaldes kases darba laiks: otrdienās un piektdienās no plkst. 11.00 līdz 13.00

Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar tuvāko pagasta pārvaldi vai attiecīgās jomas speciālistiem:

  • Jautājumi par izglītības iestāžu (skolu un pirmsskolas izglītības iestāžu) darbību – Guntars Skudra, tel. 29495624;
  • Jautājumi par sociālo darbu – Silvija Strankale, tel. 20223392;
  • Dricānu apvienības pārvaldes vadītājs Andrejs Tārauds, tel. 29388271;
  • Kaunatas apvienības pārvaldes vadītājs Jānis Aleksāns, tel. 26451063;
  • Maltas apvienības pārvaldes vadītājs Edgars Blinovs, tel. 26128599;
  • Nautrēnu apvienības pārvaldes vadītāja Līvija Plavinska, tel. 29468107;
  • Viļānu apvienības pārvaldes vadītājs Ivars Ikaunieks, tel. 29285545.

Jāatgādina, ka Valsts kanceleja sadarbībā ar nozaru ministrijām ir izveidojusi pašu būtiskāko drošības pasākumu kopsavilkumu, kas būs spēkā ārkārtējās situācijas laikā. Detalizētāka informācija par drošības pasākumiem un ierobežojumiem aizvien meklējama Ministru kabineta rīkojumā Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” un Ministru kabineta noteikumos Nr. 662 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.

Aicinām stingri ievērot drošības pasākumu un laipni mudināt to darīt arī līdzcilvēkus!

Click to listen highlighted text!