Birojs “Latvijas Produkts” informēs sabiedrību par iespēju iegādāties lauku produktus tieši no zemniekiem
Krievijas embargo Eiropas Savienības precēm, diemžēl, sāpīgi skāris arī saimniecības Latvijā - dārzeņu audzētāji Zemgalē sākuši iznīcināt pašu izaudzēto, savukārt zemnieki tirgū esot spiesti dārzeņus un augļus pārdot zem pašizmaksas. Lai novērstu situāciju, kad Latvijas veikalos un tirgos dominē vien Polijas pārtika, savukārt, vietējie ražojumi tiek izmesti komposta kaudzē, birojs “Latvijas Produkts” apņemas informēt sabiedrību par kvalitatīvajiem pašmāju ražojumiem, jo samērā bieži pircējiem nemaz nav pieejama informācija par augļu, dārzeņu, gaļas, piena un citu vietējo produktu iegādes vietām.
Vietējie ražotāji aicināti aktīvi informēt biroju “Latvijas Produkts” par savu aktuālo produkciju un to iegādes iespējām, savukārt, “Latvijas produkts” nodrošinās šiem uzņēmumiem publicitāti gan medijos, gan sociālajos tīklos, tādējādi vēršot sabiedrības uzmanību uz iespēju iegādāties pašu zemē audzētos labumus tieši no zemnieku rokām.
“Nav pieļaujams, ka saimniecības Pūrē, Dobelē, Jelgavā un daudzviet citur Latvijā iznīcina rūpīgi audzēto un loloto, tāpēc, ka vietējo tirgu pārpludinājuši dārzeņi no Polijas par daudz zemākām cenām, jo ir liegts to eksports uz Krieviju. Tāpat kā liela daļa Latvijas sabiedrības, arī mēs nevēlamies, lai zemnieki šajā cenu karā padodas, tāpēc birojs “Latvijas Produkts” apņemas koordinēt informāciju par to, kur un kādi vietējie produkti no mūsu zemnieku saimniecībām ir pieejami. Latvijas iedzīvotājiem ir jābūt zinošiem par to, kādi kvalitatīvi, garšīgi, vērtīgi, droši un veselīgi produkti pieejami tepat mūsu valstī, nevis ieplūst veikalos un tirgos no nezināmas izcelsmes ārzemju ražotnēm. Vietējo uzņēmumu attīstība ļauj Latvijā palikt nodokļiem, nodrošina darba vietas un ļauj cilvēkiem palikt dzīvot šajā valstī,” norāda biroja “Latvijas Produkts” valdes loceklis Alberts Jodis.
Birojs “Latvijas Produkts” aktīvi iestājas par vietējo preču un pakalpojumu popularizēšanu, regulāri rīkojot dažādas informatīvās kampaņas, kuru mērķis ir izglītot vietējo pircēju par pašmāju ražotajiem produktiem, novērtējot to kvalitāti un augsto pievienoto vērtību. Latvijas pilsētās un laukos darbojas lieli un mazi uzņēmumi, kuros no vietējām izejvielām Latvijas iedzīvotāji ražo augstas kvalitātes produktus, tad kāpēc lai mēs būtu atkarīgi no ārvalstu uzņēmumu piedāvājuma? Iegādājoties Latvijā ražotus produktus, nauda tiek ieguldīta vietējā kapitālā un valsts ekonomikas attīstībā kopumā, nevis aizplūst prom uz ārzemēm.
Sociālajos tīklos Facebook.com un Draugiem.lv regulāri notiek aktīva komunikācija “Latvijas Produktu” atpazīstamības veicināšanai un arī turpmāk, ikviens uzņēmums, kurš informēs biroju “Latvijas Produkts” par savu saimniecību, tās piedāvātajiem produktiem un to iegādes vietām, tiks iepazīstināts ar plašu potenciālo patērētāju loku.
Vietējās zemnieku saimniecības aicinātas sazināties ar biroju “Latvijas Produkts” pa īpašu HOTLINE tālruni: 20300112, vai rakstot uz e-pastu info@latvijasprodukts.lv.
Tāpat ikviens uzņēmums vai privātpersona, ja vēlas, lai vietējās preces uz pakalpojumi būtu sabiedrībā pieprasīti un novērtēti, var atbalstīt biroju "Latvijas produkts". Visi līdzekļi tiks izmantoti vietējo produktu izmantojuma paplašināšanas idejas popularizēšanai.
Latvijas produkts, biedrība
reģ. nr. 40008128921
Ģertrūdes iela 20, Rīga, LV-1011
konts: LV22HABA0551027393100
Swedbank, HABALV22
Ar norādi: Latvijas produktu popularizēšanas kampaņai
Par biroju “Latvijas Produkts”:
Preču zīme “Latvijas Produkts” izveidota, lai atbalstītu Latvijas vietējos uzņēmumus un dotu iespēju patērētājiem atpazīt un izvēlēties augstas kvalitātes Latvijā ražotas preces un pakalpojumus, sākot ar pārtiku un beidzot ar mēbelēm vai zobārstniecības pakalpojumiem. “Latvijas Produkts” ir preču zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un augsto kvalitāti.
Informācija:
Birojs “Latvijas Produkts”
Tālr. +371 26831571
info@latvijasprodukts.lv
www.savejie.lv
Latvijas Produkts atbalsts zemniekiem 2014